Порядок розгляду звернень та скарг

appeals and complaints

Якщо в процесі постачання енергоресурсів виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у один з таких способів:

  • за телефоном +380 44 585 74 35;
  • електронною поштою за адресою: nec-sk@n-e-c.com.ua nec-ee@n-e-c.com.ua;
  • письмово за адресою: Україна, 04071, м. Київ, вул. Спаська, 5;
  • особисто відвідавши наш офіс за адресою: Україна, 04071, м. Київ, вул. Спаська, 5 (з 09-00 до 18-00 крім вихідних та святкових днів).

У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи.

Інформація щодо дотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг постачання природного газу та сум виплачених компенсацій за недотримання цих стандартів та вимог за 2019 рік.

Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв будуть розглянуті негайно.

Термін відповіді на письмові звернення – не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення.

Відповідальна особа за розгляд звернень та скарг – Сич Наталія Федорівна.

Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:

Мобільний додаток «Енергетика онлайн»,
Цей додаток передбачає можливість подавати скарги до компаній – постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання.