Logo

Порядок розгляду звернень та скарг

Якщо в процесі постачання енергоресурсів виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у один з таких способів:

  • за телефоном +380 44 585 74 35;
  • електронною поштою за адресою: nec-sk@n-e-c.com.ua;
  • письмово за адресою: Україна, 04071, м. Київ, вул. Спаська, 5;
  • за допомогою мобільного додатку «Енергетика онлайн», який можна завантажити:
    1. з Google Play за назвою EnergyOnline
    2. з App Store за назвою EnergyOnline;
  • особисто відвідавши наш офіс за адресою: Україна, 04071, м. Київ, вул. Спаська, 5 (з 09-00 до 18-00 крім вихідних та святкових днів).

Відповідальна особа за розгляд звернень та скарг.

У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи.

Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв, а також повідомлення про загрозу електробезпеки будуть розглянуті негайно.

Термін відповіді на письмові звернення – не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення.

Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до: